Zarządzanie sekretariatem
Zawód: ASYSTENT ZARZĄDU
Szkolenie przeznaczone dla osób pracujących na stanowiskach asystenta/ki prezesa, asystenta/ki zarządu, asystenta dyrektora, osób chcących poprawić swoją sytuację na rynku pracy, studentów chcących być konkurencyjnym podczas rekrutacji pracowniczej, osób chcących nabyć praktyczne umiejętności.
Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił
|
- interpretować i stosować przepisy prawne
- orientować się w najnowszych zmianach w przepisach prawnych związane z jego stanowiskiem pracy
- prowadzić dokumentację prawną
- gromadzić, segregować i udostępniać informacje
- udzielać jasnych informacji o świadczonych usługach i oferowanych produktach
- wykonywać prace biurowe
- sprawnie zarządzać czasem własnym i innych pracowników
- dbać o skuteczną ochronę danych osobowych
- tworzyć korespondencję formalnoprawną
- tworzyć podstawowe umowy cywilno- prawne, dokumenty normatywne stosowane w obrocie gospodarczym
- dbać o dobry wizerunek firmy
- podejmować merytoryczne decyzje
- organizować spotkania, czuwać nad ich terminowością, powiadamiać strony o spotkaniu wykorzystując tradycyjne i nowoczesne metody komunikacji
- prowadzić rozmowy telefoniczne, przyjmować klientów
- organizować podróże służbowe
- archiwizować dokumenty
- tworzyć trwałą relację z klientem
Szkolenie przeznaczone dla osób pracujących na stanowiskach asystenta/ki prezesa, asystenta/ki zarządu,
asystenta dyrektora, osób chcących poprawić swoją sytuację na rynku pracy, studentów chcących być
konkurencyjnym podczas rekrutacji pracowniczej, osób chcących nabyć praktyczne umiejętności.
Nie zwlekaj! Zapisz się na kurs już dziś i zwiększ swoją szansę na rynku pracy!
Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił
|
- interpretować i stosować przepisy prawne
- orientować się w najnowszych zmianach w przepisach prawnych związane z jego stanowiskiem pracy
- prowadzić dokumentację prawną
- gromadzić, segregować i udostępniać informacje
- udzielać jasnych informacji o świadczonych usługach i oferowanych produktach
- wykonywać prace biurowe
- sprawnie zarządzać czasem własnym i innych pracowników
- dbać o skuteczną ochronę danych osobowych
- tworzyć korespondencję formalnoprawną
- tworzyć podstawowe umowy cywilno- prawne, dokumenty normatywne stosowane w obrocie gospodarczym
- dbać o dobry wizerunek firmy
- podejmować merytoryczne decyzje
- organizować spotkania, czuwać nad ich terminowością, powiadamiać strony o spotkaniu wykorzystując tradycyjne i nowoczesne metody komunikacji
- prowadzić rozmowy telefoniczne, przyjmować klientów
- organizować podróże służbowe
- archiwizować dokumenty
- tworzyć trwałą relację z klientem
Powrót do listy kursów w mieście