Opole - Zarządzanie sekretariatem

Szkolenie przeznaczone dla osób pracujących na stanowiskach asystenta/ki  prezesa, asystenta/ki  zarządu, asystenta dyrektora, osób chcących poprawić swoją sytuację na rynku pracy, studentów chcących być konkurencyjnym podczas rekrutacji pracowniczej, osób chcących  nabyć praktyczne umiejętności.

Opłaty: 650 zł Okres nauki: 30h

Zarządzanie sekretariatem

Zawód: ASYSTENT ZARZĄDU

Adresaci kursu

Szkolenie przeznaczone dla osób pracujących na stanowiskach asystenta/ki  prezesa, asystenta/ki  zarządu, asystenta dyrektora, osób chcących poprawić swoją sytuację na rynku pracy, studentów chcących być konkurencyjnym podczas rekrutacji pracowniczej, osób chcących  nabyć praktyczne umiejętności.

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił

  • interpretować i stosować przepisy prawne
  • orientować się w najnowszych  zmianach  w przepisach prawnych  związane z  jego stanowiskiem pracy
  • prowadzić dokumentację prawną
  • gromadzić, segregować i udostępniać informacje
  • udzielać jasnych informacji o świadczonych usługach i oferowanych produktach
  • wykonywać prace biurowe
  • sprawnie zarządzać czasem własnym i innych pracowników
  • dbać o  skuteczną ochronę danych osobowych
  • tworzyć korespondencję formalnoprawną
  • tworzyć podstawowe umowy cywilno- prawne, dokumenty normatywne stosowane w obrocie gospodarczym
  • dbać o dobry wizerunek firmy
  • podejmować merytoryczne decyzje
  • organizować spotkania, czuwać nad ich terminowością, powiadamiać strony o spotkaniu wykorzystując tradycyjne i nowoczesne metody komunikacji
  • prowadzić rozmowy telefoniczne, przyjmować klientów
  • organizować podróże służbowe
  • archiwizować dokumenty
  • tworzyć trwałą relację z klientem

Adresaci kursu

Szkolenie przeznaczone dla osób pracujących na stanowiskach asystenta/ki  prezesa, asystenta/ki  zarządu,

asystenta dyrektora, osób chcących poprawić swoją sytuację na rynku pracy, studentów chcących być

konkurencyjnym podczas rekrutacji pracowniczej, osób chcących  nabyć praktyczne umiejętności.

Nie zwlekaj! Zapisz się na kurs już dziś i zwiększ swoją szansę na rynku pracy!

Po szkoleniu uczestnik będzie potrafił

  • interpretować i stosować przepisy prawne
  • orientować się w najnowszych  zmianach  w przepisach prawnych  związane z  jego stanowiskiem pracy
  • prowadzić dokumentację prawną
  • gromadzić, segregować i udostępniać informacje
  • udzielać jasnych informacji o świadczonych usługach i oferowanych produktach
  • wykonywać prace biurowe
  • sprawnie zarządzać czasem własnym i innych pracowników
  • dbać o  skuteczną ochronę danych osobowych
  • tworzyć korespondencję formalnoprawną
  • tworzyć podstawowe umowy cywilno- prawne, dokumenty normatywne stosowane w obrocie gospodarczym
  • dbać o dobry wizerunek firmy
  • podejmować merytoryczne decyzje
  • organizować spotkania, czuwać nad ich terminowością, powiadamiać strony o spotkaniu wykorzystując tradycyjne i nowoczesne metody komunikacji
  • prowadzić rozmowy telefoniczne, przyjmować klientów
  • organizować podróże służbowe
  • archiwizować dokumenty
  • tworzyć trwałą relację z klientem
Powrót do listy kursów w mieście

Szkolenia on-line - Zapisy i informacje

Tel. 797 995 486,
oosir@cosinus.pl

Zapisz się na kurs on-line!

Zostaw swoje dane, oddzwonimy i odpowiemy na Twoje pytania.