On-line - Techniki sprzedaży. Obiekcje, język korzyści, badanie potrzeb

Pracujesz w sprzedaży i chcesz poprawić swoje wyniki? Na tym szkoleniu dowiesz się, jak skutecznie poprowadzić rozmowę z Klientem, złamiesz utarte schematy "nie da się", "klienci nic ode mnie nie chcą", nauczymy czerpać Cię satysfakcję z pracy w sprzedaży, zwiększyć efektywność, a co za tym idzie, grubość portfela.

 

 

Opłaty: 499 zł Okres nauki: 8 godzin

On-line - Techniki sprzedaży. Obiekcje, język korzyści, badanie potrzeb

Podczas szkolenia pokażemy Ci najważniejsze elementy rozmów z Klientami.  Podpowiemy, w jaki sposób analizować potrzeby Klienta, przedstawiać mu ofertę w sposób atrakcyjny, oraz jak radzić sobie z obiekcjami.

1. Program szkolenia:

  • Profile Klientów
  • Techniki pokonywania obiekcji
  • Wywieranie wpływu
  • Techniki wypierania negatywnych emocji towarzyszących sprzedawcy
  • Język korzysci a język strat
  • Rodzaje pytań i zastosowanie ich w rozmowie z Klientem

Po szkoleniu uczestnik nabędzie wiedzę dotyczącą schematu skutecznej rozmowy z Klientem, której zastosowanie w praktyce poprawi jego wyniki sprzedażowe. Spojrzy inaczej na obiekcje i odmowne decyzje, będzie wiedział, jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami.

Szkolenie w trybie on-line, istnieje możliwość skorzystania ze szkolenia w trybie stacjonarnym.

Termin szkolenia: 07.10.2023, godz. 9-17

Czas trwania szkolenia: 8 godzin

Cena: 499 zł

Dla słuchaczy Szkół Cosinus 10% zniżki

Zapisy i informacje na oosir@cosinus.pl oraz pod telefonem 797 995 486

Rachunek do wpłat:
Bank Pekao 41 1240 3116 1111 0011 2116 6312

Podczas szkolenia pokażemy Ci najważniejsze elementy rozmów z Klientami.  Podpowiemy, w jaki sposób analizować potrzeby Klienta, przedstawiać mu ofertę w sposób atrakcyjny, oraz jak radzić sobie z obiekcjami.

1. Program szkolenia:

  • Profile Klientów
  • Techniki pokonywania obiekcji
  • Wywieranie wpływu
  • Techniki wypierania negatywnych emocji towarzyszących sprzedawcy
  • Język korzysci a język strat
  • Rodzaje pytań i zastosowanie ich w rozmowie z Klientem

Po szkoleniu uczestnik nabędzie wiedzę dotyczącą schematu skutecznej rozmowy z Klientem, której zastosowanie w praktyce poprawi jego wyniki sprzedażowe. Spojrzy inaczej na obiekcje i odmowne decyzje, będzie wiedział, jak poradzić sobie z negatywnymi emocjami.

Szkolenie w trybie on-line, istnieje możliwość skorzystania ze szkolenia w trybie stacjonarnym.

Termin szkolenia: 07.10.2023  godz. 9-17

Czas trwania szkolenia: 8 godzin

Cena: 499 zł

Dla słuchaczy Szkół Cosinus 10% zniżki

Zapisy i informacje na oosir@cosinus.pl, pod telefonem 797 995 486 lub w sekretariacie szkoły

Rachunek do wpłat:
Bank Pekao 41 1240 3116 1111 0011 2116 6312

Szkolenia on-line - Zapisy i informacje

Tel. 797 995 486,
oosir@cosinus.pl

Zapisz się na kurs on-line!

Zostaw swoje dane, oddzwonimy i odpowiemy na Twoje pytania.