Webinar pokaże trzy najczęstsze błędy, które maturzyści popełniają podczas przygotowań do egzaminu z matematyki. Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie planować naukę, na czym naprawdę warto się skupić i jak unikać pułapek prowadzących do utraty punktów. Spotkanie ma charakter praktyczny — zawiera konkretne wskazówki, przykłady i krótkie analizy typowych problemów, aby pomóc uczniom uczyć się szybciej, mądrzej i spokojniej aż do matury.
Darmowy webinar odbędzie się już 20 stycznia 2026 (18:00-19:30).
Rejestracja odbywa się pod tym LINKIEM
Po ukończeniu webinaru będziesz:
- potrafił planować naukę w sposób regularny i systematyczny,
- świadomie korzystał z karty wzorów jako skutecznego narzędzia rozwiązywania zadań,
- rozumiał powiązania między działami matematyki i wykorzystywał je do szybszego, efektywniejszego rozwiązywania zadań,
- lepiej przygotowany do samodzielnej pracy i unikania najczęstszych błędów maturalnych.
Webinar kierujemy do:
- maturzystów przygotowujących się do egzaminu z matematyki na poziomie podstawowym,
- uczniów, którzy chcą usprawnić swoje przygotowania i uniknąć typowych błędów,
- osób mających trudności z regularną nauką lub organizacją materiału,
- tych, którzy chcą lepiej wykorzystywać kartę wzorów i rozumieć powiązania między działami matematyki,
- każdego, kto chce zwiększyć pewność siebie przed maturą i uporządkować strategię nauki.
Program webinaru:
Wprowadzenie
- krótkie przedstawienie prowadzącego,
- omówienie celu webinaru i struktury spotkania.
Błąd 1 – Nieregularne uczenie się
- dlaczego prowadzi do spadku wyników,
- jak wprowadzić prosty, skuteczny system nauki.
Błąd 2 – Niedocenianie karty wzorów
- jak czytać i wykorzystywać kartę wzorów podczas rozwiązywania zadań,
- przykłady zadań, w których karta wzorów „ratuje punkty”.
Błąd 3 – Traktowanie działów matematyki jako odrębnych tematów
- jak różne działy łączą się na maturze,
- przykłady zadań wymagających łączenia wiedzy.
- Podsumowanie i wskazówki na kolejne miesiące nauki
- jak zaplanować przygotowania do maja,
- najważniejsze wnioski z webinaru.
Trener: Michał Dulewicz
magister matematyki z ponad 10-letnim doświadczeniem w nauczaniu tego przedmiotu. Jest twórcą platformy edukacyjnej „Zrozum Matmę”, a także zajmuje się analizą statystyczną danych. Prowadził zajęcia ze statystyki na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach oraz Uczelni Medycznej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie. Pracował również jako koder w międzynarodowym badaniu Programme for International Student Assessment (PISA), które ocenia kluczowe kompetencje, w tym matematyczne, piętnastolatków z niemal 80 krajów.