ASYSTENT DYREKTORA

Asystent dyrektora to osoba podlegająca bezpośrednio prezesowi lub dyrektorowi firmy i ściśle z nim współpracująca. Asystent przejmuje te obowiązki szefa, które nie wiążą się z zarządzaniem organizacją, a raczej z organizowaniem i planowaniem zdarzeń – prowadzi grafik spotkań zarządu, przypomina o ważnych wydarzeniach, przygotowuje pisma – mówiąc ogólnie, dba o sprawne funkcjonowanie biura zarządu. Asystent często towarzyszy szefowi podczas wyjazdów służbowych.

Okres nauki: 1 rok
Ten kierunek znajdziesz w mieście

zapisz się on-line

Asystent Dyrektora

Zawód: ASYSTENT DYREKTORA

Asystent dyrektora zapewnia wsparcie dyrektorowi w zakresie zarządzania organizacją.

Asystent dyrektora jest zawodem o charakterze biurowym. Jego praca polega na organizowaniu i koordynowaniu spraw związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem stanowiska dyrektora w organizacji. Zadaniem asystenta jest prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora oraz przygotowywanie dla niego raportów, prezentacji, analiz i zestawień. Asystent organizuje oraz obsługuje spotkania i konferencje, jak również podróże służbowe dyrektora. Zapewnia i koordynuje przepływ informacji, w tym również telefonicznej i mailowej oraz obieg dokumentów. Dba o wygląd biura i urządzeń biurowych. Współpracuje ze wszystkimi działami firmy w celu realizacji swoich zadań i odpowiada za funkcjonowanie zarządzania projektami prowadzonymi w firmie. Może reprezentować dyrektora wobec współpracowników wewnątrz zakładu pracy, jak i wobec kontrahentów zewnętrznych – na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.

Zadania zawodowe:

  • prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;
  • przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;
  • organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;
  • organizowanie podróży służbowych dyrektora;
  • sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;
  • zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;
  • przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej;
  • przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;
  • organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;
  • organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska oraz wymaganiami ergonomii.

Charakterystyka zawodu:

  • organizuje i koordynuje sprawy związane z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem stanowiska dyrektora w organizacji,
  • prowadzi terminarz, organizuje i uzgadnia czas pracy dyrektora oraz przygotowuje dla niego raporty, prezentacje, analizy i zestawienia,
  • organizuje oraz obsługuje spotkania i konferencje, jak również podróże służbowe dyrektora,
  • zapewnia i koordynuje obieg dokumentów oraz przepływ informacji, w tym również telefonicznej i mailowej,
  • dba o wygląd biura i urządzeń biurowych,
  • współpracuje ze wszystkimi działami firmy w celu realizacji swoich zadań oraz odpowiada za funkcjonowanie zarządzania projektami prowadzonymi w firmie,
  • Może reprezentować dyrektora wobec współpracowników wewnątrz zakładu pracy, jak i wobec kontrahentów zewnętrznych (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa).

Zadania zawodowe:

  • prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora,
  • przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora,
  • organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji,
  • organizowanie podróży służbowych dyrektora,
  • sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej,
  • zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją,
  • przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej,
  • przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych,
  • organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych,
  • organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz wymaganiami ergonomii.

Jak długo trwa nauka?

1 rok

Każdy uczestnik szkoły otrzymuje:

  • zaświadczenie po ukończeniu kursu według wzoru MEN, honorowane przez wszystkie firmy i urzędy w krajach Unii Europejskiej,
  • materiały szkoleniowe.

Perspektywy zatrudnienia:

  • korporacje,
  • firmy,
  • instytucje.

Co zyskujesz?

  • nowe kompetencje zawodowe zdobyte w ciągu roku, bez konieczności rezygnacji z obecnej pracy lub obowiązków - zajęcia w systemie zaocznym, średnio dwa weekendy w miesiącu,
  • najbardziej aktualną i potrzebną wiedzę do podjęcia pracy w danym zawodzie,
  • szansę na uczestnictwo w zajęciach prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę,
  • wartościowe rabaty i promocje dla naszych słuchaczy.

Zarezerwuj miejsce już dziś! Kliknij tutaj i zapisz się on-line

Sprawdź terminy zjazdów dla Semestru 1
Miasto:
Plany lekcji i terminarze zjazdów dla wyższych semestrów dostęne są po zalogowaniu w strefie Mój Cosinus

Zostaw swoje dane, oddzwonimy i odpowiemy na Twoje pytania.