PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta realizuje usługi za pomocą narzędzi teleinformatycznych. Odpowiada za nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalających na dłuższą współpracę. Udziela klientom informacji o oferowanych usługach lub produktach i wyjaśnia im wszelkie wątpliwości.

Okres nauki: 1 rok
Ten kierunek znajdziesz w mieście

zapisz się on-line

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

Zawód: PRACOWNIK CENTRUM ELEKTRONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta wykonuje pracę o charakterze usługowym. Odpowiada za nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalających na dłuższą współpracę. Udziela klientom informacji o usługach/produktach oferowanych przez zatrudniającą go organizację i wyjaśnia im wszelkie wątpliwości. Przyjmuje zlecenia, które po sprawdzeniu pod względem merytorycznym i formalnym, przekazuje do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia. Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta odpowiada również za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a działami przedsiębiorstwa powiązanymi z obsługą klienta. Do jego zadań może należeć również sprzedaż produktów/usług, przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji i raportów, przyjmowanie reklamacji, przeprowadzanie ankiet i badań satysfakcji klientów.

Zadania zawodowe:   

  • dobieranie narzędzi telekomunikacyjnych zgodnie z procedurami komunikowania się z klientem;
  • budowanie relacji z klientem;
  • informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo;
  • sprzedawanie produktów/usług;
  • przyjmowanie reklamacji w zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo;
  • udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo;
  • udzielanie informacji o statusie reklamacji, oraz sposobie jej rozstrzygnięcia;
  • sporządzanie dokumentów i protokołów odpowiadających wykonywanemu zadaniu;
  • rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań;
  • organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.

Charakterystyka zawodu:

  • wykonuje pracę o charakterze usługowym,
  • odpowiada za nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami oraz budowanie relacji pozwalających na dłuższą współpracę,
  • udziela klientom informacji o usługach/produktach oferowanych przez zatrudniającą go organizację i wyjaśnia im wszelkie wątpliwości,
  • przyjmuje zlecenia, które po sprawdzeniu pod względem merytorycznym i formalnym, przekazuje do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia,
  • odpowiada za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a działami przedsiębiorstwa powiązanymi z obsługą klienta,
  • do jego zadań może należeć również sprzedaż produktów/usług, przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji i raportów, przyjmowanie reklamacji, przeprowadzanie ankiet i badań satysfakcji klientów.

Zadania zawodowe:

  • dobieranie narzędzi telekomunikacyjnych zgodnie z procedurami komunikowania się z klientem,
  • budowanie relacji z klientem,
  • informowanie klientów o produktach/usługach oferowanych przez przedsiębiorstwo,
  • sprzedawanie produktów/usług,
  • przyjmowanie reklamacji w zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo,
  • udzielanie pomocy w rozwiązywaniu zaistniałych problemów klientów zakresie działalności prowadzonej przez przedsiębiorstwo,
  • udzielanie informacji o statusie reklamacji, oraz sposobie jej rozstrzygnięcia,
  • sporządzanie dokumentów i protokołów odpowiadających wykonywanemu zadaniu,
  • rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań,
  • organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska i ergonomii.

Jak długo trwa nauka?

1 rok

Każdy uczestnik szkoły otrzymuje:

  • zaświadczenie po ukończeniu kursu według wzoru MEN, honorowane przez wszystkie firmy i urzędy w krajach Unii Europejskiej,
  • materiały szkoleniowe.

Perspektywy zatrudnienia:

  • firmy zajmujące się handlem detalicznym,
  • firmy zajmujące się sprzedażą towarów,
  • firmy prowadzące usługi.

Co zyskujesz?

  • nowe kompetencje zawodowe zdobyte w ciągu roku, bez konieczności rezygnacji z obecnej pracy lub obowiązków - zajęcia w systemie zaocznym, średnio dwa weekendy w miesiącu,
  • najbardziej aktualną i potrzebną wiedzę do podjęcia pracy w danym zawodzie,
  • szansę na uczestnictwo w zajęciach prowadzonych przez wykwalifikowaną kadrę,
  • wartościowe rabaty i promocje dla naszych słuchaczy.

Zarezerwuj miejsce już dziś! Kliknij tutaj i zapisz się on-line

Sprawdź terminy zjazdów dla Semestru 1
Miasto:
Plany lekcji i terminarze zjazdów dla wyższych semestrów dostęne są po zalogowaniu w strefie Mój Cosinus

Zostaw swoje dane, oddzwonimy i odpowiemy na Twoje pytania.