Bezpłatny webinar: Pracownik administracyjno-biurowy - ciekawa ścieżka do kariery

07.03.2025 09:24

Chcesz rozpocząć karierę w administracji biurowej, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zapisz się na bezpłatny webinar i poznaj kluczowe informacje, które pomogą Ci wejść na tę ścieżkę zawodową.

Termin: 10.03.2025, godz. 18.00

Link do spotkania: https://edukacja3602024.clickmeeting.com/259255564/register

Co zyskasz dzięki udziałowi w webinarze?

  1. Dowiesz się, jakie są obowiązki pracownika administracyjno-biurowego i jakie umiejętności są niezbędne w tej roli.
  2. Poznasz pierwsze kroki w tej branży oraz wymagane kwalifikacje.
  3. Odkryjesz możliwości rozwoju i awansu zawodowego.

Efekty uczestnictwa:

  • Zdobędziesz lepsze zrozumienie specyfiki pracy w administracji biurowej.
  • Świadomie zaplanujesz swoją ścieżkę kariery.
  • Zwiększysz pewność siebie w aplikowaniu na stanowiska administracyjne.

Nie przegap tej okazji! Dołącz do nas i dowiedz się, jak rozpocząć swoją przygodę w administracji biurowej.

Język polski dla obcokrajowców (poziom B1) – kurs online
22.04.2025
Język polski dla obcokrajowców (poziom B1) – kurs online

Chcesz swobodnie posługiwać się językiem polskim w codziennych sytuacjach? A może planujesz podejść do egzaminu certyfikatowego na poziomie B1? Nasz kurs online „Język polski dla obcokrajowców (B1)” został stworzony z myślą o Tobie.

czytaj więcej....
Wesołych Świąt Wielkanocnych!
20.04.2025
Wesołych Świąt Wielkanocnych!

Święta Wielkanocne to czas odrodzenia i nowych początków – podobnie jak każdy kolejny etap edukacji! Życzymy wszystkim naszym uczniom, ich rodzinom oraz całej społeczności Cosinusa, aby nadchodzące dni były pełne spokoju i radości.

czytaj więcej....
Zapraszamy na bezpłatne webinary
18.04.2025
Zapraszamy na bezpłatne webinary

Cosinus to opieka na każdym etapie edukacji i pracy zawodowej. Aby pomóc słuchaczom w odnalezieniu się na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy, zachęcamy do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarze Jak skutecznie opracowywać ocenę ryzyka na stanowiskach pracy?

czytaj więcej....